English

سردار جمال شاکرمی:

کنگره ملی شهدای ایلام آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدا آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است، گفت: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام وارد فاز عملیاتی خود شده است.

کنگره ملی شهدای ایلام آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام جلسه کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام با حضور نوذری، استاندار ایلام و رؤسای کمیته ها در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، افزود: در دو طرح مهم در دستور کار قرار داده شده، اولین طرح " ایران‌مهربان " ویژه ایتام بود که طی آن 10 هزار نفر از همه شهرستان های استان تحت پوشش و حمایت قرار گرفتند و با تشکیل یک قرارگاه ویژه، ایلام در بین استان‌های کشور، حائز رتبه برتر شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  اظهار داشت: از دیگر طرح های بزرگ و در قالب برنامه های کنگره یک روز مختص درخت کاری خواهد بود که بعنوان یکی از خدمات ارزشمند به نام و یاد و شهدا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: قبل و همزمان با برگزاری کنگره تیم های درمانی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم حضور و به نام و یاد شهدا و کنگره به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند و همچنین مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه ها به اسم شهدا و کنگره انجام می شود.

فرمانداران و رؤسای کمیته ها، برنامه های کنگره را با شتاب بیشتری دنبال کنند

استاندار ایلام با تقدیراز اقدامات انجام گرفته کنگره ملی شهدای استان گفت: اجرای 43 خدمت در راستای کنگره ملی شهدای استان ایلام اقدام بسیار مبارکی است که باید اجرای این برنامه ها تا پایان کنگره ادامه داشته باشد.

محمد نوذری با بیان اینکه توسعه فرهنگ غنی و انسان ساز شهادت و ایثار در بین نسل جنگ ندیده و ناآشنا با مفاهیم دفاع مقدس ضروری و از اهداف والای کنگره  است،افزود:استفاده از ظرفیت و بستر سامانه شاد برای انتقال فرهنگ شهادت به دانش آموزان هم ضروری است.

وی اظهار داشت: ایلام در دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت و تعداد زیادی از شهدای کشور هم در این استان بوده است و ایلام در هشت سال دفاع مقدس نقش بی نظیری داشته است.

استاندار ایلام از شهرداری های تمام استان خواست، تبلیغات محیطی و فعالیت های فرهنگی ویژه کنگره با شتاب بیشتر در دستور کار شهرداران قرار بگیرد و استانداری نیز بر اجرای دقیق مصوبه ها نظارت داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه