English

استاندار ایلام:

دورکاری کارمندان ایلامی به غیر از شهرهای قرمز لغو شد/ روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می‌گردد

استاندار ایلام گفت: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از 2 روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می‌شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می‌گردد.

دورکاری کارمندان ایلامی به غیر از شهرهای قرمز لغو شد/ روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا افزود: دورکاری در ادارات تنها مختص کارمندان دارای بیماری‌های خاص و مادران باردار و دارای کودک زیر6 سال خواهد بود.

وی اظهار داشت: دورکاری به غیر از مناطق قرمز از پس فردا سه‌شنبه 27 مهرماه در همه شهرستان‌ها لغو می‌شود و کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه از حضور کارمندانی که واکسن کرونا نزده‌اند، ممانعت می شود، تصریح کرد: باید از حضور کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند ممانعت به عمل آید و غیبت آنها غیر موجه تلقی شده و از همه رفاهیات و اضافه کار محروم شوند.

نوذری با بیان اینکه کارمندان تا اول آبان ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تزریق واکسن کووید 19 اقدام کنند، خاطرنشان کرد: کارمندان دولت تا اول آبان ماه مهلت دارند دز اول واکسن کرونا را تزریق کنند و باید کارت واکسیناسیون را ارایه دهند.

استاندار ایلام بر تزریق واکسن کرونا توسط همه مدیران و معلمان مدارس  تاکید کرد و گفت: مدارس براساس برنامه زمانبندی آموزش و پرورش و به صورت تدریجی باید بازگشایی شود و دستورالعمل‌های ابلاغی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

وی از مدیران مدارس خواست با توجه به شرایط اقتصادی در خصوص لباس فرم مدارس سخت‌گیری انجام ندهن، افزود: مدارس حساس است و حضور دانش آموزان باید با نظارت دقیق انجام گیرد و حفظ سلامت مردم علت اصلی تاکید بر تزریق واکسن است

نوذری با اشاره به اینکه واکسیناسیون تنها راه برای عبور از بحران کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است،اظهار داشت: اگر بر تزریق واکسن کرونا تاکید می‌شود به خاطر سلامت مردم است زیرا دنیا از این مرحله عبور کرده و نیاز است به خاطر اقتصاد، بازار و ادارات با افزایش واکسیناسیون، زندگی به حالت  عادی بازگردد.

وی با بیان اینکه اکنون 2 سال است محدودیت اعمال می‌شود اما اکنون باید از همه ظرفیت‌های اجتماعی کمک گرفته شود تا با همراهی مردم و دولت از این شرایط سخت عبور کنیم، تصریح کرد:روزانه چندین نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های زیادی تاکنون داغدار شده‌اند بنابراین برای جلوگیری از ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی همه باید واکسن کرونا تزریق کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه صنوفی که صاحبان آنها واکسن کرونا نزده‌اند، پلمب می‌شوند،گفت: همه صاحبان صنوف باید واکسن تزریق کنند و هر واحدی که متصدی آن تزریق واکسن انجام نداده باشد، پلمب می‌شود.

نوذری با بیان اینکه برای قطع زنجیره راهی جز تزریق واکسن نداریم و اکنون همه ارکان نظام بر بحث واکسیناسیون تاکید دارند،افزود: بررسی و مقایسه آمار 2 هفته قبل نشان از افزایش ابتلا، بستری و شمار مرگ و میرها در این استان دارد که نیاز است با حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه