English

امیر مهردادی:

۱۴ هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ایلامی خریداری می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 14 هزار تبلت دانش آموزی در این استان اختصاص یافته است،گفت: این میزان اعتبار در اختیار نوسازی مدارس استان قرار گرفته که در آبان ماه برای خرید 14 هزار تبلت دانش آموزان هزینه می شود.

14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ایلامی خریداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست ستاد استانی کرونا با بیان اینکه با دستور استاندار قرار است سامانه ای تعریف شود که با اولویت مناطق محروم این تبلت ها در بین دانش آموزان توزیع شوند، افزود: نظر به به اینکه نهادهای دیگرهمچون کمیته امداد  و خیران نیز اقدام به توزیع تبلت دانش آموزی می کنند، تلاش می شود با راه اندازی سامانه توزیع عادلانه صورت گیرد.

وی از فعالیت حضوری مدارس در برخی مناطق همچون مناطق عشایرنشین و روستاهایی که آنتن دهی ضعیف دارند، خبر داد و اظهار داشت: تلاش مجموعه آموزشی استان این است که دانش آموزی از درس و مدرسه باز نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره مد نظر بوده و تزریق واکسیناسیون هم در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در دستور کار قرار دارد،تصریح کرد:هم اکنون دانش آموزان مدارس به صورت محدود 60 درصد واکسینه شده اند ولی در  موسیان مقاومت همچنان ادامه دارد که امیدواریم با کار فرهنگی رسانه ها این مشکل برطرف شود.

مهردادی از مدیران مدارس خواست نظارت خود را در صورت بازگشایی مدارس بر رعایت پروتکل ها، تزریق واکسیناسیون و همچنین عرضه مواد غذایی در مدرسه افزایش دهند و خاطرنشان کرد: تلاش می شود مدارس با شرایط خاص به صورت زوج و فرد و به صورت تدریجی بازگشایی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه