English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان تاکید کرد:

لزوم استفاده از آموزش سفارش محور به جای عرضه محور

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر لزوم استفاده از آموزش سفارش محور به جای عرضه محور درسیستم آموزشی کشور تاکید کرد.

لزوم استفاده از آموزش سفارش محور به جای عرضه محور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان در نشست خبری سومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجردر اصفهان با بیان اینکه بزرگترین ضعف سیستم آموزشی در کشور، آموزش عرضه محور است ، بیان کرد: ما در سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان به سمت سفارش محوری حرکت کردیم .

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده آموزش  صاحبان صنایع و صنوف بوده اند، گفت: تا زمانی که فنی و حرفه ای وصنایع در کنار هم و به صورت مشترک کار نکنند نمی توان متوجه نیاز واقعی اصناف شد  به همین جهت با رویکردی جدید به سمت بخش خصوصی و صنایع پیش رفتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش دولتی و خصوصی در سازمان فنی و حرفه ای سالانه ۱۲۰ هزار نفر آموزش می دهیم که در استان به روش عرضه محوری بوده است که از این تعداد ۹۰۰ نفر را آموزش دوگانه داده ایم

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت:برای استعدادیابی نیروهای شاغل خود در سطح کشور در زمینه مهارتی یکی از آیتم های مهم برگزاری مسابقات مهارتی آزاد است.

آرش اخوان اظهار داشت: این مسابقه ملی در 3 سطح شهرستانی استانی و ملی برگزار می شود که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

به گزارش موج؛ سومین مسابقات آزاد نماچینی کشور امسال به صورت دو نفره از ۶ تا ۱۰ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود .

مسابقات نماچینی آجر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه