English

نجاتگران پایگاه امداد و نجات تفت به حادثه جاده نصر آباد اعزام شدند

با واژگونی یک دستگاه خودرو سواری نیسان در جاده نصرآباد (جاده مزرعه حاجی علی عسکر – به سمت کارخانه کاشی شیرکوه) نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاویدالاثرمتوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران پایگاه امداد و نجات تفت به حادثه جاده نصر آباد اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC  هلال احمر استان یزد در ساعت 20:45 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری نیسان در جاده نصرآباد (جاده مزرعه حاجی علی عسکر – به سمت کارخانه کاشی شیرکوه) که نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاویدالاثرمتوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم در پی داشت، گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و بوسیله ست نجات مصدوم که در خودرو گیر افتاده بود را رهاسازی کردند.

گلشن بیان داشت: مصدوم پس از رهاسازی  و اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادی با  آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین محل درمانی انتقال داده شد.

وی با تقدیر از همکاری عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر در این حادثه، یادآورشد: نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده امدادرسانی هستند و شماره تلفن 112 پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه