English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

اجرای طرح کاروان سلامت در شهرستان تفت و ویزیت رایگان روستاییان همت آباد

رئیس جمعیت هلال احمر تفت در پایان گفت: طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان در شهرستان تفت با ویزیت رایگان بیش از 60 نفر از اهالی روستای همت آباد دهستان مرکزی برگزار شد.

اجرای طرح کاروان سلامت در شهرستان تفت و ویزیت رایگان روستاییان همت آباد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اعزام کاروان سلامت به روستای همت آباد واقع در دهستان بخش مرکزی شهرستان تفت و ویزیت رایگان بیش از 60 نفر از اهالی روستا خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: با هماهنگی های قبلی با بخشدار مرکزی این شهرستان و دهیار روستای نصرآباد و دعوت از تیم پزشکی و داوطلبان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تیم کاروان سلامت شهرستان متشکل از پزشک، پیراپزشک، تکنسین دارویی و چند نفر از داوطلبان به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای همت آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعزام شدند.

یزد 4

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: در این طرح بیش از ۶۰ نفر از ساکنان روستا توسط پزشک معاینه و ویزیت رایگان شدند و توسط پیراپزشک خدمات پزشکی شامل اندازه گیری قد و وزن، تست فشارخون و قند خون انجام شد و حدود ۱۰۰ قلم دارو به ارزش کلی بیش از 60.000.000 ریال به بیماران نیازمند روستا اهداء گردید.

گلشن افزود: حجت الاسلام والمسلمین گل وردی امام جمعه شهرستان تفت از محل اجرای طرح بازدید به عمل آورده و ضمن ابراز خوشحالی از اجرای طرح کاروان سلامت به روستای محروم همت آباد از تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان تفت و دهیار روستا تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تفت در پایان گفت: طرح کاروان سلامت از طرح های  ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود.

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه