English

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

طرح کاروان سلامت در روستای خوانسار خاتم اجرا شد

همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان سلامت با همت جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در روستای کم برخوردار خوانسار خدمات رایگان پزشکی، دارویی، مامایی وپرستای رایگان ارائه نمودند.

طرح کاروان سلامت در روستای خوانسار خاتم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: اجرای کاروانهای سلامت داوطلبان از برنامه های موفق هلال احمر می باشد که با همت واحد داوطلبان و استفاده از پتانسیل پزشکان داوطلبان و خیران این طرح ها درمناطق کم برخوردار  برگزار می گردد.

نوید ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان سلامت به روستای خوانسار از توابع بخش مرکزی شهرستان اعزام گردید و به اهالی مناطق که با توجه بعد مسافت تا مراکز درمانی از خدمات پزشکی محروم بودند  خدمات پزشکی و پیراپزشکی را ارائه نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم، گفت:در این طرح ۸۰ نفر از اهالی روستا،از خدمات رایگان پزشکی،دارویی ، پرستاری و مامایی بهره مند گردیدند.

وی افزود: توزیع بسته های بهداشتی و ماسک بین خانوارهای روستا در جهت پیشگیری از کرونا از دیگر برنامه های این کاروان سلامت بود.

نوید در پایان گفت: از کلیه داوطلبان اعم از پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و سایر عزیزانی که در این برنامه حضور پیدا نموده اند تشکر می نماییم و امیدواریم بتوانیم خدماتی که باعث ارتقا سلامت و حمایت از افراد کم برخوردار می گردد را توسعه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه