English

جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

تصادف تریلی با کامیون بنز در گردنه علی آباد فوتی و مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از برخورد یکدستگاه تریلی با کامیون بنز تک و واژگونی هر دو خودرو در گردنه علی آباد ۲۰ کیلومتری دهشیر گردنه تخته سنگ خبر داد.

تصادف تریلی با کامیون بنز در گردنه علی آباد فوتی و مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: ساعت 18 و 15 دقیقه روز چهارشنبه مورخ 24 شهریور بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC‌ مبنی بر برخورد یکدستگاه تریلی با یکدستگاه کامیون بنز "تک" و سپس واژگونی هر دو خودرو در کنار جاده  به علت سرعت پیش از حد راننده خودروی تریلی، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات در محل حادثه حاضر و مشغول امداد رسانی شدندکه یک نفر مصدوم و یک نفر فوتی توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل آتش نشانی با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

وی در ادامه عنوان کرد :  پس از نجات مصدوم و  انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس و آتش نشانی در صحنه ، فرد حادثه دیده بوسیله امبولانس اورژانس  به اولین مرکز درمانی انتقال یافت.

گلشن افزود: این عملیات ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید که متاسفانه این حادثه یک نفر فوتی برجا گذاشت که جسد متعلق به راننده خودروی بنز " تک " بود که پس عز رهاسازی تحویل نیروی انتظامی گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی  هلال احمر افزود : تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی ازطرف مردم است .

گفتنی است این عملیات باحضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای حاج احمد متوسلیان ، نیروهای اورژانس ، نیروهای آش نشانی و نیروی انتظامی و پلیس راهوردر محل حادثه انجام پذیرفت و راس ساعت ۲۲ به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه