English

رئیس شورای شهر نهاوند

سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست

رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به اینکه مناطقی در سطح شهر فاقد پارک و فضای سبز شهری هستند، عنوان کرد: در مجموع سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست و باید با حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان و تلاش شهرداری سرانه‌ی فضای سبز در شهر نهاوند افزایش یابد.

سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، صفی‌اله خرم‌آبادی،‌  رئیس شورای شهر نهاوند  روز پنج‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» نهاوند،  با اشاره به اینکه مناطقی در سطح شهر فاقد پارک و فضای سبز شهری هستند، عنوان کرد:  در مجموع سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست و باید با حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان و تلاش شهرداری سرانه‌ی فضای سبز در شهر نهاوند افزایش یابد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه  اعضای شورای شهر ششم نهاوند در دوره‌ای مشغول به کار شدیم که مجموعه‌ مدیران پرتلاش در شهرستان مشغول خدمت به مردم هستند و همه تلاش‌ خود را در این راه به کار بسته‌اند.
وی تصریح کرد: اگرچه شهر نهاوند از نظر توسعه فضای سبز آن‌طور که باید عدالت در نقاط مختلف شهر رعایت نشده است اما ارتقای فضای سبز و ایجاد چشم‌اندازی زیبا در محله‌ها، میادین و بلوارهای نقاط مختلف شهر در دستور کار شورای شهر و شهرداری است.
خرم‌آبادی افزود: مناطقی در سطح شهر از جمله جوادیه، دستغیب، کوی‌حاجیان، کوی سرباز، شاطرآباد و گل زرد نقاطی هستند که متاسفانه فاقد پارک و فضای سبز هستند.
وی با بیان این‌که احداث فضای سبز در این مناطق از اولویت‌های شورای شهر نهاوند است، تاکید کرد: در سال ۹۷ سرانه فضای سبز در شهر نهاوند ۹.۸ مترمربع، در سال ۹۸ سرانه فضای سبز ۱۰.۲ مترمربع و در سال ۹۹ به ۱۱.۲ مترمربع رسیده است و در مجموع سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست و باید با حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان و تلاش شهرداری سرانه‌ی فضای سبز در شهر نهاوند افزایش یابد.
رئیس شورای شهر نهاوند خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان و تلاش اعضای شورای شهر بتوانیم قدم‌های موثری را برای آبادانی شهر نهاوند برداریم و به شعارهای انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه