English

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اعلام کرد:

خط پروازی کیش - نوشهر فعال شد

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: خط پروازی کیش - نوشهر با به زمین نشستن هواپیمای حامل مسافران از کیش و پرواز برگشت از نوشهر به کیش با محوریت جذب گردشگران از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه کشور عمان راه اندازی شد. ‎

خط پروازی کیش - نوشهر فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: هواپیمای فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر ساعت با 40 مسافر در فرودگاه نوشهر به زمین نشست و پس از پذیرش 92 مسافر فرودگاه این شهر را به مقصد کیش ترک کرد که پس از 2 ساعت طی مسیر، حوالی ساعت 14 در فرودگاه کیش به زمین نشست.

وی ادامه داد: برقراری این خط پروازی با توجه به برخورداری غرب مازندران از ظرفیت ها و جاذبه های بسیار خوب حوزه گردشگری، تاریخی، کشاورزی و نیز صنعتی اهمیت زیادی دارد و امیدواریم از این پس شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران به ویژه از کشورهای حاشیه حلیج فارس به این منطقه باشیم.

 مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: اگرچه خط پروازی کیش - رامسر هم 23 شهریورماه امسال راه اندازی شد و دو روز در هفته فعال است، اما در نوشهر این خط پروازی با نگاه جذب مسافران و گردشگران از کشور عمان به واسطه پرواز عمان - کیش - نوشهر راه اندازی شده است و مسافران عمانی وقتی از کشورشان راهی فرودگاه کیش شدند بلافاصله با یک پرواز دیگر می توانند به نوشهر سفر کنند.

وی بیان داشت: غرب مازندران به خاطر برخورداری از تراکم جمعیتی بالا و سکونت دائم و غیر دائم مردم از دیگر استان ها در این منطقه ظرفیت بالایی برای برقراری خطوط هوایی داخلی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه