English

ندای صلح ویژه کودکان در یزد/برگزاری دو مسابقه مهر یاد و پرتوی صلح

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همزمان با هفته ملی کودک که با شعار " حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی " است، دو مسابقه مهریاد و پرتو صلح در بین کودکان برگزار میگردد.

ندای صلح ویژه کودکان در یزد/برگزاری دو مسابقه مهر یاد و پرتوی صلح

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت: همزمان با هفته کودک 1400 که  با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است دو مسابقه مهریاد و پرتو صلح ویژه کودکان در دو رده سنی 4 تا 8 سال و 8 تا 12 سال برگزار میگردد.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته کودک و این مسابقات را آگاه سازی افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و توجه به نیازها و خواسته‌های کودکی عنوان کرد و افزود: اینگونه برنامه ها با توجه به شرایط ناشی از کرونا و رنگ‌ بندی مخاطرات این بیماری با فراهم کردن زمینه مشارکت کودکان و نوجوانان و مخاطبان این برنامه‌ها به دو صورت مجازی اجرا می شود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: مسابقه نمایش عروسکی مهریاد که کودکان میتوانند یک نمایش عروسکی با یکی از موضوعات دو ستی و مهرورزی آشنایی با کیف کمک های اولیه، وسایل نقلیه امدادی و یا تلفن های امدادی را احرا نموده و فیلم ان را به همراه مشخصات خود در فضا مجازی ارسال نمایند.

یزد (2)

میرحسینی با بیان اینکه همچنین مسابقه ملی پرتو صلح که با هدف ترویج مفاهیم و فرهنگ صلح و دوستی بین کودکان برگزار میشود بیان داشت: کودکان علاقمند جهت  شرکت در مسابقه برداشت و تعریف خود از واژه صلح را  با عبارت " صلح یعنی .........." بیان و با استفاده لز گوشی تلفن همراه بصورت افقی تصویربرداری نموده وبا ذکر مشخصات خود در فضا مجازی اعلام شده ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در هر دو مسابقه تا تاریخ 15 آبان می باشد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در فضا مجازی ایتا به شماره 09931417686 با ذکر مشخصات ارسال نمایند.

یزد9

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه