English

مسلم هوتی مطرح کرد؛

لزوم تلاش برای ارتقا سطح فرهنگ زیست محیطی کودکان

شهردار لیردف جاسک گفت: کودکان نیازمند جدی توجه مسئولان هستند و لازم است تلاش برای ارتقا محیط زیست کودکان در محور برنامه ریزی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع قرار گیرد.

لزوم تلاش برای ارتقا سطح فرهنگ زیست محیطی کودکان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسلم هوتی شهردار لیردف جاسک در مراسمی به مناسبت هفته ملی کودک با حضور در جمع کودکان در کتابخانه عمومی این شهر با تبریک هفته ملی کودک اظهار داشت: کودکان نیازمند جدی توجه مسئولان هستند و لازم است تلاش برای ارتقا محیط زیست کودکان در محور برنامه ریزی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع قرار گیرد.
هوتی افزود: هرچند عدم پایبندی به قوانین و مقررات و پایمال کردن حقوق دیگران تحت هیچ شرایطی جایز نیست ولی تعدی به حقوق کودکان و به رسمیت نشناختن آن، زخم ها و آثار مخرب عمیق تری را به پیکره جوامع وارد می سازد و آینده آنها را تهدید می کند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه ویژه کودکان در دنیای امروزی اظهار کرد: کودکان به واسطه معصومیت، صفا و سادگی درونی شان، خواسته های بسیار ساده، عاطفی و انسانی از بزرگترها دارند، نباید اجازه دهیم دلهای با محبت ولی شکننده آنان در آثار کم توجهی، بی برنامگی ها، کج سلیقگی ها و نابسامانی های مدیریتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی غمگین و افسرده شود.
شهردار لیردف در پایان عنوان کرد: بیایید با کودکانمان و دنیای کودکانه، بی ریا و صمیمی آنان آشتی کنیم و بدانیم آنچه امروز به عنوان حقوق کودک شناخته می شود، نیاز جدی تمام جوامع بشری است و کودکان ما خشت اول بنای عظیم آینده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه