English

نرم افزاری برای امدادهای فوری / نسخه موبایلی کمک های اولیه در دسترس قرار گرفت

نسخه موبایلی نرم افزار کمک‌های اولیه، توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نرم افزاری برای امدادهای فوری / نسخه موبایلی کمک های اولیه در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، با نصب اپلیکیشن کمک‌های اولیه، ساده و رایگان می‌توانید یک زندگی را نجات دهید. برنامه رسمی کمک های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعاتی را که باید برای رسیدگی به رایج‌ترین موارد اضطراری بدانید، می‌دهد.

این نرم افزار کاربردی دارای ویژگی‌هایی همچون: استاندارد علمی و به روز شده، مورد تایید علمی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، حاوی به‌روزترین و آسان‌ترین اقدامات برای سوانح روزمره است. سایر مشخصات این اپلیکیشن عبارتند از آموزش گام به گام ساده به زبان فارسی همراه با فیلم، عکس و سایر طلاعات لازم برای پاسخگویی به موارد اضطراری و اتفاقاتی که ممکن است در طول روز در حین حوادث و سوانح برای شما اتفاق بیفتد.

اپلیکیشن کمک های اولیه یک مربی همراه شما خواهد بود و شما می توانید با نصب این اپ روی گوشی خود، قهرمان خود باشید.

لازم به ذکر است، این نرم افزار توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم شده و می‌توانید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از منابع رسمی مانند گوگل پلی دانلود کنید.

نسخه فارسی این اپلیکیشن در لینک http://khadem.ir/اپلیکیشن-first-aid/اپلیکیشن/ در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه