English

رئیس کل دادگستری استان یزد؛

نقش اثرگذار پلیس آگاهی در تامین نظم و امنیت جامعه

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش پلیس آگاهی در تامین امنیت گفت: پلیس آگاهی مظهر اقتدار پلیس در حوزه کشف و شناسایی و مبارزه با جرایم جنایی و خشن است.

نقش اثرگذار پلیس آگاهی در تامین نظم و امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در بازدید از مجموعه پلیس آگاهی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته، با اشاره به نقش اثرگذار پلیس آگاهی در تامین نظم و امنیت و آسایش در جامعه گفت: پلیس آگاهی مظهر اقتدار پلیس در حوزه مقابله با مخلان نظم و امنیت به ویژه در حوزه مقابله با جرائم  جنایی و خشن است.

وی با تقدیر از عملکرد این پلیس تخصصی در استان یزد افزود: به نتیجه رسیدن پرونده های قتل در کوتاه ترین زمان ممکن در یک سال گذشته ماحصل تحقیقات علمی و تلاش کارآگاهان این پلیس بوده است.

دهشیری با اشاره به دو نعمت سلامت و امنیت تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک سال گذشته نقش بسزایی را در هر دو حوزه ایفا کرده که قابل تقدیر است.

وی مردم داری و حضور در بین مردم را از ویژگی های برجسته نیروی انتظامی دانست و گفت: باید این سرمایه عظیم را حفظ و به دنبال تقویت آن بود.

رئیس کل دادگستری استان مشکلات اقتصادی را ریشه بسیاری از جرائم و تخلفات دانست و ابراز امیدواری کرد: با شروع کار دولت جدید و کاهش مشکلات اقتصادی شاهد کاهش جرائم و تخلفات و به دنبال آن کاهش کار نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواهیم بود.

شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بابایی معاون دادستان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه