English

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با تبریک هفته ناجا، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان دانست.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار ریحانی گفت: امروز بخش زیادی از امنیت کشور برعهده نیروهای مخلص و جان برکف پلیس قرار دارد.

سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه، فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به جزیره امن خاورمیانه تبدیل شده است و باوجود همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان توانسته سربلند از گذرگاه های مختلف خارج شود.

وی ادامه داد: در این راستا نقش سبزپوشان و سروقامتان نیروی انتظامی در ایجاد امنیتی پایدار بی بدیل و بسیار پررنگ است، امروز کسی نیست که از اهمیت حضور پلیس بی خبر باشد و ماموران انتظامی را ملجاء و پناهگاه خود نداند.

سردار ریحانی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و به پناهگاهی امن برای همه مردم کشور تبدیل شده است و همین اقتدار و صلابت نیروهای انتظامی باعث شده تا تیر دشمنان در ایجاد ناامنی و بی انضباطی به سنگ بخورد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار است، گفت: نیروی های خدوم پلیس شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند و مردم قدرشناس ما نیز به خوبی این تلاش ها را می بینند و به آن آگاه هستند.

وی گفت: اشرافیت نیروهای خدوم و ولایی پلیس امروز بر رفتار مجرمان باعث شده تا آن ها از کمترین امنیت برخودار نباشد و به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

در این دیدار با اهدای لوح و هدیه از فرمانده و مدیران انتظامی کرمانشاه تقدیر شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی