English

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

در حوزه برخورد با جرائم باید ادبیات خود را تغییر دهیم

رئیس کل دادگستری استان با تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی پرصلابت تر از همیشه حافظ امنیت جامعه و دستاوردهای انقلاب است و باید صمیمانه از همه کارکنان خدوم پلیس تقدیر کرد.

در حوزه برخورد با جرائم باید ادبیات خود را تغییر دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پرویز توسلی زاده اظهار داشت: ماموران وظیفه شناس پلیس کار بسیار سخت و وظیفه ای خطیر در جامعه برعهده دارند و به فضل الهی نیز تاکنون سربلند از آن بیرون امده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی بین پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد که همین تعامل، هم افزایی و همفکری باعث شده امنیت خوبی در کرمانشاه حکمفرما و جرائم مهم تحت کنترل قرار داشته باشد.

توسلی زاده با اشاره به وجود اشتراکات فراوان در برنامه‌های دستگاه قضایی و پلیس، گفت: امنیت‌آفرینی، برخورد با مجرمان، ایجاد آرامش و پیشگیری از وقوع جرم از جمله این مشترکات است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حوزه برخورد با جرائم باید ادبیات خود را تغییر دهیم، گفت: با دنبال مقصر گشتن و دیگری را متهم‌کردن کاری از پیش نمی‌رود، بلکه همه دستگاه‌های متولی باید با جدیت پای کار آمده و اقدامات لازم را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم انجام دهند.

وی کنترل جرائم خرد را عامل مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم خشنی مانند قتل، تیراندازی و ... برشمرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم مسئله بسیار مهمی است که نباید فراموش شود.

توسلی زاده همچنین با بیان اینکه 10 درصد جرائم استان را جرائم مهم تشکیل می دهند، گفت: همین مقدار هم زیاد است و همه باید برای اصلاح آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با تقدیر از زحمات پلیس و اعلام حمایت دستگاه قضائی از برنامه های نیروی انتظامی، سردار جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه را جزو افسران بابرنامه و شجاع معرفی کرد و گفت: از زمان حضور ایشان در راس پلیس کرمانشاه شاهد ارتقاء امنیت در استان بوده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای خود از کلانتری های کرمانشاه یادآوری کرد: خوشبختانه سطح دانش روسای این مراکز افزایش خوبی داشته و این به تعامل و ارتباط بهتر با مردم کمک زیادی می کند.

توسلی زاده همچنین به موضوع سوء قصد به رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه واکنش نشان داد و گفت: به صورت جدی پیگیر موضوع بوده و اجازه نمی دهیم عده ای سودجو به هر دلیل و بهانه ای باعث ایجاد ناامنی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه