English

ابراهیم نصری:

مسافرت حدود چهار میلیون مسافر از طریق ناوگان‌ حمل و نقل عمومی به مشهد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: ورود زائر و مسافر به مشهد مقدس در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد سفر‌ها ۲۱ و شمار مسافران ۱۴درصد افزایش یافته است.

مسافرت حدود چهار میلیون مسافر از طریق ناوگان‌ حمل و نقل عمومی به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در دهه آخر ماه صفر سه میلیون و ۷۰۰هزار زائر و مسافر از طریق ناوگان‌های سه‌گانه حمل و نقل عمومی و خودرو‌های شخصی به مشهد سفر کردند.

نصری در ادامه این خبر افزود: ورود زائر و مسافر به مشهد مقدس در این بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد سفر‌ها ۲۱ و شمار مسافران ۱۴درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: از مجموع ۳.۷ میلیون زائر و مسافر، ۴۶۷هزار نفر از طریق ناوگان‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی به مشهد سفر کردند که بقیه این تعداد شامل ۸۶ درصد افراد به وسیله خودروهای شخصی به مشهد آمده اند.

 وی در ادامه تصریح کرد: جابه جایی مسافر از طریق خودرو‌های شخصی که بیش از سه میلیون نفر بوده است در مقایسه با پارسال از نظر تعداد مسافر ۱۳درصد و از نظر تعداد سفر‌ها ۲۱درصد افزایش داشته است.

 نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم طی سال‌های آینده مسیر ریلی مشهد- گرگان و مشهد - چابهار نیز به بهره‌برداری برسد تا خدمات دهی در این مسیر‌ها به زائران به نحو احسن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه