English

ادعای فریدون همتی در مراسم تودیع؛

درخشان‌ترین دوره هرمزگان رقم خورد!

استاندار پیشین هرمزگان گفت: به لطف خداوند و همراهی همه عزیزان در استان، درخشان ترین دوره کاری در هرمزگان رقم خورده است.

درخشان‌ترین دوره هرمزگان رقم خورد!

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی هجدهمین استاندار هرمزگان در مراسم تودیع و معارفه مهدی دوستی استاندار جدید که در تالار آوینی شهر بندرعباس اذعان داشت: مردم هرمزگان همواره به پای نظام و انقلاب ایستادند و در همه شرایط چه در دوران جنگ نظامی و چه جنگ اقتصادی پایبند نظام بودند.
همتی بیان کرد: از همه استعداد ها باید استفاده کرد که این ضعفی است که در کشور وجود دارد اگر از همه نیروهای مستعد استفاده کنیم دیگر حرفی از بومی و غیر بومی به میان نمی آید.
وی اذعان کرد: هرمزگان مانند سایر استان ها نیست و علاوه بر نقش محلی، نقش ملی و حتی بین المللی را بر عهده دارد که نیاز به توجه ویژه دارد.
استاندار پیشین هرمزگان گفت: به لطف خداوند و همراهی همه عزیزان در استان، درخشان ترین دوره کاری در هرمزگان رقم خورده است.
وی تصریح کرد: آمار همه عملکردها وجود دارد که با توجه به شرایط تحریم و کرونا تمام تلاش های خود را برای آبادی استان به کار بستیم.
همتی ابراز داشت: استان هرمزگان استانی فراخشک است که توانستیم  ۵٠ درصد آب شرب از آب شیرین کن ها تامین کنیم تا آب سدهای میناب به مردم این مناطق اختصاص یابد تا بتوانتد قدمی در راستای تولید و رونق کشاورزی بردارند.
وی در ادامه یادآور شد: جناب دوستی با همکاری جناب وزیر برای تامین ۵٠ درصد باقی مانده را نیز از ظرفیت آب شیرین کن ها استفاده کنند تا آب های جاری و سدها به کشاورزی تخصیص یابد.
وی عنوان کرد: در بخش فولاد در بدو ورودم به استان تنها  ۶  میلیون تن فولاد تولید می شد که الان خوشبختانه این عدد به بالغ بر ۱۳ میلیون تن رسیده است، چهار سال آینده هرمزگان، اصفهان و خوزستان را پشت سر خواهد گذاشت و قطب تولید فولاد خواهد شد.
استاندار پیشین هرمزگان افزود: در مناطق شرقی با افتتاح پایشگاه ها و راه اندازی خط نفت گوره، استعداد این مناطق که مورد تاکید مقام معظم رهبر بود را شکوفا کردیم.
همتی گفت: در غرب توانستیم منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را از یک زمین برهوت به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کنیم.
در زمینه پالایشگاه و پتروشیمی هرمزگان عسلویه را نیز کنار خواهد زد و ب عنوان قطب این صنایع معرفی خواهد شد.
وی ابراز داشت: ما توانستیم پرورش آبزیان به ویژه پرورش میگو را رونق دهیم و از این طریق ارز آوری قابل توجهی را برای استان و کشور داشته باشیم.
وی عنوان کرد: بنگاه های اقتصادی در این چند سال اخیر خوب پای کار بودند و توانستین با کمک این بنگاه ها در زمینه ورزش و درمان تغییرات مثبتی را ایجاد کنیم، سامان دهی پساب و فاضلاب بندرعباس از شاخص ترین عملکرد های مثبت صنایع است، جا دارد از عملکرد آن ها تشکر کنم اما باز هم جای کار زیادی وجود دارد.
وی ابراز داشت: هرمزگان از استعداد های سرمایه گذری بسیاری برخوردار است که باید از این ظرفیت استفاده شود و سرمایه گذاران را تشویق به ورود به استان کنیم و کار را به بخش خصوصی بسپاریم.
وی خاطرنشان کرد: برنامه داشتیم شهر های جدید را در استان ایجاد کنیم و از وعده یک میلیون مسکن رئیس جمهور نزدیک به ۵٠ هزار را به هرمزگان تخصیص دهیم و به توصیه رهبری جزایر را گسترش دهیم.
همتی افزود: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این استان را داشتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه