English

استاندار ایلام :

مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی هستند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی هستند، گفت: باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید بهره گرفت و کار کارشناسی و تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد.

 مدیران مکلف به رفع مشکلات واحد های تولیدی هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان،افزود: استان ایلام استانی ثروتمند و ثروت آفرین است، نباید به بهانه مطالبه گری و محرومیت زدایی فرصت های سرمایه گذاری از استان گرفته شود.

اظهار داشت: باید تلاش کرد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، اربعین و منابع  خدادادی نفت و گاز استان بهره برداری شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام از نظر جمعیت و وسعت کوچک است اما ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای توسعه و رونق تولید دارد، تصریح کرد: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان با استفاده از ظرفیت های موجود می تواند وضعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم را متحول کند.

نوذری خاطرنشان کرد: کارهای بسیار بزرگی در ایلام به‌ویژه در حوزه نفت و گاز انجام گرفته و دولت بیش از 8 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده که با احتساب 4.5 میلیارد دلار اخیر در سفر ریاست جمهوری این رقم قابل توجه خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به شعار سال"حمایت از تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی، گفت: کار عملیاتی و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، یعنی اینکه باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید استفاده کرد.

نوذری افزود: تسریع در صدور مجوزها، تعیین تکلیف بدهی های معوق با شرایط آسان و تأمین تسهیلات مورد نیاز برای طرح های نیمه تمام استان و همچنین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقداماتی است که باید در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همراهی بانک ها در استمهال و پرداخت سرمایه در گردش برای طرح های تولیدی استان شد.

وی همچنین بر انجام کار کارشناسی و بررسی بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: درکارگروه های ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بررسی و کارشناسی دقیق و اصولی مشکلات واحدهای صنعتی در دستور  کار قرار گیرد و در خود ستاد نسبت به تصمیم گیری برای این واحدها اقدامات لازم انجام شود.

گفتنی است درپایان در این نشست دو طرح کشاورزی، سه طرح صنعتی و یک طرح گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه