English

دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات اموات رعایت شود

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات اموات رعایت شود.

 دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات اموات رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در سالن کرامت استانداری، پدیده خطرناک تجمعات در آرامستان‌ها را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات خطرآفرین در آرامستان‌های شهر قم طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور فرماندار تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: اقناع‌سازی مردم جهت عدم تجمع در آرامستان به‌عنوان رویکرد اصلی شهرداری قم با نصب اطلاعیه و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و آرامستان‌ها نصب‌شده است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری قم، طبق تصمیمات استانی مراسم تشییع در آرامستان‌ها نباید بیش از ۴۵ دقیقه به طول بکشد و افراد حاضر نیز نباید از ۷۰ نفر تجاوز نماید.

ذاکریان خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مسئولان استانی از خانواده متوفیان نیز تعهدی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم تشییع گرفته می‌شود.

وی با اشاره به تدابیر انجام‌شده جهت بهبود وضعیت رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در آرامستان‌های شهری، ابراز کرد: طی یک هفته گذشته وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها صعودی و به سمت مطلوبیت در حرکت است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در پایان تصریح کرد: جمع معدودی از شهروندان قمی با وجود حجم بالای هشدار و تلفات کرونایی همچنان نسبت به خطر این ویروس مرگبار بی‌توجه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه