English

تاثیر اجرای طرح “حرم تا حرم” و بلوار پیامبر اعظم(ص) در شکوفایی اقتصادی قم

رئیس اتاق بازرگانی قم از تاثیر اجرای طرح “حرم تا حرم” و بلوار پیامبر اعظم(ص) در شکوفایی اقتصادی قم خبرداد.

تاثیر اجرای طرح “حرم تا حرم” و بلوار پیامبر اعظم(ص) در شکوفایی اقتصادی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالفضل خاکی در دیدار اعضای هیئت‌مدیره نمایشگاه بین‌المللی و اتاق بازرگانی استان قم با شهردار قم، با تبریک انتصاب مجدد دکتر سقائیان نژاد به‌عنوان شهردار اظهار داشت: شهرداری در چند سال گذشته برنامه‌های مختلفی در رونق اقتصادی شهر اجرا کرده که یکی از این برنامه‌ها، طرح‌ها حرم تا حرم است که می‌تواند فرصت مهم سرمایه‌گذاری برای استان باشد.

وی خواستار سرعت گرفتن اجرای این طرح شد و ابراز کرد: سرمایه‌گذاران زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این طرح هستند و بدون شک اجرای آن  شکوفایی بزرگ اقتصادی ایجاد می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم تصریح کرد: ساخت هتل، مجتمع‌های فرهنگی و گردشگری در طرح حرم تا حرم و بلوار پیامبر اعظم(ص) تأثیر به‌سزایی در افزایش گردشگران و همچنین مدت ماندگاری آنان در قم دارد.

به گفته خاکی، شهرداری باید بیش از گذشته تسهیلات متنوعی برای حمایت و تشویق از سرمایه‌گذاران فراهم کند تا شاهد استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران باشیم.

وی به ساخت نمایشگاه بین‌المللی قم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که توسط اتاق اصناف، بازرگانی، اتاق تعاون و اتحادیه‌های مختلف اقتصادی در دست ساخت است می‌تواند تکمیل‌کننده جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران باشد.

رئیس اتاق بازرگانی قم خواستار همکاری شهرداری برای تکمیل مبلمان شهری و درختکاری مقابل نمایشگاه شد و یادآور شد: ایجاد یک فضای ویژه و مناسب می‌تواند نقش مؤثری در حضور مردم داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه