English

صید نور علیمرادی:

انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ ایلام در شش ماهه نخست سال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع 12 هزار و 646 ماموریت توسط پایگاه های اورژانس 115 شهری و جاده ای جهت امداد رسانی به مصدومین و بیماران انجام شده است.

انجام بیش از 12 هزار ماموریت اورژانس 115 ایلام در شش ماهه نخست سال

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر صید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه استان دربستر فضای مجازی برگزار شد، افزود: همچنین طی این مدت 49 هزار و 560  تماس با مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس 115 برقرار گردیده است که از این تعداد 10 هزار 883  مورد منجر به اعزام آمبولانس، 36 هزار و 818 مورد مشاوره و تماس های متفرقه و یک هزار و 859  مورد نیز مزاحمت تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در مجموع 68 ماموریت توسط اورژانس هوایی اورژانس 115 استان انجام شده است، اظهار داشت: در نیمه اول سال توسط ستاد هدایت بیماران (MCMC) 2 هزارو 366 مورد پذیرش اعزام بین مراکز درمانی داخل استان و 193 بیمار نیز با هماهنگی های این به مراکز درمانی خارج استان اعزام شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: هم اکنون ۴44 پایگاه جاده ای، شهری و هوایی در سطح استان فعال می باشد که از این تعداد 30 پایگاه جاده ای، 13 پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی می باشد.

علیمرادی تعداد پرسنل مشغول به کار در اورژانس 115 ایلام را 392 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه فوریت‌های پزشکی رسیدن بر بالین بیمار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از صدمات بیشتر مصدومان در صحنه حادثه و در نهایت انتقال مصدومین و بیماران از منزل یا محل حادثه به مراکز درمانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه