English

صید نور علیمرادی:

آشیانه بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵در ایلام احداث می شود

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای احداث این آشیانه حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص عملیات ساخت آن آغاز می شود.

آشیانه بالگرد هوایی اورژانس 115در ایلام احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،صید نور علیمرادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود:طی سال های گذشته از محل اعتبارات اربعین مبلغ 8 میلیارد ریال برای ساخت آشیانه بالگرد هوایی اورژانس 115 اختصاص یافت که این میزان کافی نیست.

وی اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده این آشیانه در همجواری بیمارستان 372  تختخوابی ایلام واقع در بانگنجاب با امکانات ساختمان اسکان تیم پروازی و پد بالگرد احداث می شود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه  ماهانه بین 40 تا 50 ماموریت توسط اورژانس 115 ایلام انجام می شود،تصریح کرد:برای هر ساعت ماموریت بالگرد هوایی حدود 370  میلیون ریال هزینه می شود که این میزان از طریق سازمان اورژانس 115 پرداخت و خدمات به صورت کاملا رایگان به مصدومان ارائه می شود.

دکتر علیمرادی خاطرنشان کرد: طی سه ماهه اول سالجاری در مجموع 23 ماموریت توسط اورژانس هوایی ایلام انجام شده که از این تعداد 8 مورد حوادث ترافیکی و 15 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه شهر ایلام فاقد پد فرود بالگرد است، گفت: اجرای این امر مهم نیازمند همکاری دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری است.

دکتر علیمرادی افزود:از محل اعتبارات داخلی سازمان تاکنون 10 پد بالگرد با اعتبار حدود 9 میلیارد ریال در سطح شهرستان های ایلام احداث شده است.

وی اظهار داشت:در حال حاضر 43 پایگاه جاده ای و زمینی و یک پایگاه هوایی با 380 نیرو در اورژانس 115 ایلام مشغول خدمات رسانی به مردم استان ایلام هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه