English

صیدنور علیمرادی:

۲ نفر فوتی بر اثر انفجار مین جا مانده از جنگ تحمیلی در استان ایلام

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی 2 نفر فوت و افراد مجروح توسط بالگرد به بیمارستانهای ایلام اعزام شدند.

2 نفر فوتی بر اثر انفجار مین جا مانده از جنگ تحمیلی در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر صیدنور علیمرادی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: یک نفراز این افراد در محل حادثه فوت و یک نفر دیگر در بیمارستان دهلران فوت نموده و 2 نفر مصدوم نیز توسط بالگرد اورژانس به ایلام اعزام شدند.

وی اظهار داشت:راس ساعت 9:30 صبح امروز طی تماس مردمی از شهرستان دهلران با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ایلام، یک مورد انفجار مین در منطقه شرهانی با تعداد دو مصدوم گزارش گردیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد:در کوتاه ترین زمان ممکن آمبولانس پایگاه جاده ای دشت عباس به محل اعزام گردید و طبق درخواست کد اعزامی و با گزارش یک نفر فوت در صحنه و یک نفر قطع عضو از ناحیه هر دو پا، بالگرد اورژانس به شهرستان دهلران به پرواز در آمد.

علیمرادی با بیان اینکه  انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در این شهرستان مرزی دهلران 2 نفر کشته ویک نفر مجروح برجای گذاشته است،خاطرنشان کرد:این انفجار در منطقه چم هندی بخش دشت عباس شهرستان دهلران اتفاق افتاد به محض اطلاع از این حادثه بالگرد و آمبولانس به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه