English

کمپین تخصصی مشاوره شرکتهای فناور و دانش بنیان یزد برگزار شد

کمپین تخصصی مشاوره شرکتهای فناور و دانش بنیان یزد با بیش از ١۵٠ جلسه در حوزه های بیمه و مالیات، صادرات و بازرگانی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش، بازاریابی دیجیتال و تامین مالی و سرمایه گذاری برگزار و با استقبال شرکتهای فناور و دانش بنیان مواجه شد.

کمپین تخصصی مشاوره شرکتهای فناور و دانش بنیان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، کمپین تخصصی مشاوره شرکتهای فناور و دانش بنیان استان یزد در روزهای پایانی هفته گذشته، با حمایت پارک علم و فناوری یزد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
در این رویداد بیش از ١۵٠ جلسه در حوزه های بیمه و مالیات، صادرات و بازرگانی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش، بازاریابی دیجیتال و تامین مالی و سرمایه گذاری برگزار و با استقبال شرکتهای فناور و دانش بنیان مواجه شد.
به گفته لیلی آقایی، کارشناس دفتر خدمات فناوری و عارضه یابی پارک علم و فناوری یزد، هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد ارتباط میان شرکت های استان و شبکه مشاورین خارج از استان و تلاش در جهت توانمندسازی و کمک به حل مسائل پیش روی شرکتهای نوپا بوده است.
به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، وی با اشاره به برگزاری این رویداد توسط تیم مشاوره شرکت نقشه راه کسب و کار ایرانیان( الوبیزینس)، می گوید: مشاوره های این شرکت در طول سال به صورت تلفنی و آنلاین و رایگان برای شرکت های فناور و دانش بنیان انجام می شود و در این رویداد بستر سازی انجام این کار به صورت حضوری و خاص شرکتهای استان یزد انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه