English

سرپرست جدید زندان شماره ۲ استان یزد منصوب شد

آیین معارفه سرپرست جدید زندان شماره ۲ یزد با حضور مدیرکل زندانها،معاون دادستان وجمعی از مسئولین قضائی و اداره کل زندانهای یزد در محل زندان شماره ۲ برگزار گردید.

سرپرست جدید زندان شماره ۲ استان یزد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های یزد: حسین سبزواری مدیرکل زندانهای یزد در این آیین با تأکید بر موضوع اصلاح وتربیت به عنوان یکی از مأموریتهای سند تحول قوه قضائیه در گام دوم انقلاب، خواستار تمرکز گسترش اشتغال در زندان شماره ۲ شد.

وی افزود: درصد قابل توجهی از زندانیانی که با کسب شرایط قضائی موجود از داخل بند بسته به مرخصی اعزام  میشوند حبسی معادل ۱ تا ۱۰ سال دارند که میطلبد با تأمل در پرونده قضایی آنها و با وجود عناصر وثیقه لازم ، مقدمات انتقال آنها به زندان باز فراهم شود.

وی از سرپرست جدید زندان شماره ۲ یزد خواست تا با ایجاد بستر مناسب زمینه زیرساختهای فیزیکی،کارگاهی و قضایی را در جهت اشتغال گسترده مددجویان در این زندان فراهم نماید.

مدیرکل زندانهای یزد همچنین تعامل بیش از پیش با مراجع قضایی در موافقت و مساعدت در موضوع انتقال زندانیان دارای شرایط به بند بازرا موجب تحقق افق های ترسیمی سازمان زندانها در همه اولویتها به خصوص اشتغال زندانیان برشمرد.

همچنین در این آیین سعیده رامش معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به روند رو به رشد تناسب سازی وثیقه ها،خواستار حذف اجاره سند و فیش حقوقی در جهت انتقال زندانیان به رای باز شد.

وی همچنین گفت:اگر مسجل شود که زندانیان رای باز می توانند در کارگاههای اشتغال خرج خود وخانواده اشان را تأمین نمایند، قدرت ریسک مراجع قضایی در روند انتقال زندانیان بسته به باز افزایش می یابد .

وی همچنین عدم انتقال مجدد زندانیان خطاکار به رای باز را موجب کاهش تکرار ارتکاب جرم و غیبت از مرخصی برشمرد.

گفتنی است در این آیین باحکم مدیرکل زندانهای یزد ضمن تقدیر از حمید کاملبرون رئیس سابق زندان شماره ۲ یزد ،ابوالقاسم احمدی به عنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه