English

مرکز علمی کاربردی برای ادامه برنامه محوری شهرداری قم مورد استفاده قرار می‌گیرد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: از ظرفیت‌های مرکز علمی کاربردی شهرداری برای برنامه محور شدن برنامه‌های شهرداری قم استفاده می‌شود.

مرکز علمی کاربردی برای ادامه برنامه محوری شهرداری قم مورد استفاده قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی در مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا از ظرفیت دانشگاه برای اجرای برنامه‌ها و مباحث پژوهشی استفاده کنیم تا همچنان برنامه محور شدن شهرداری ادامه یابد.

وی با قدردانی از تلاش‌های دکتر ملایی و تبریک به دکتر مبینی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم ابراز کرد: در مدت‌زمان مسئولیت دکتر ملایی به‌عنوان یکی از چهره‌های علمی، مرکز علمی کاربردی شهرداری به موفقیت‌های خوبی دست یافت و امیدواریم در مسئولیت دکتر مبینی نیز این مهم ادامه یابد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و جایگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری به‌عنوان یکی از مجموعه‌های شهرداری که برای ارتقاء علمی دانشجویان و فرزندان شهر در حال تلاش است، بیش‌ازپیش در برنامه قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، در این مراسم از خدمات دکتر ملایی قدردانی و دکتر مبینی به‌عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه