English

سردار فدا:

اهمیت ولایت فقیه از برکات هشت سال دفاع مقدس است

سردار فدا اظهار کرد:جنگ هشت ساله برکاتی برای ملت به ارمغان آورد که اهمیت وجود ولایت فقیه از برکات این جنگ است.

اهمیت ولایت فقیه از برکات هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  فدا در همایش شهدای کارمند شهرستان خمینی شهر در جمع مردم و مسئولان شهرستان خمینی شهر ضمن گرامی داشت یادو نام شهداء و تسلیت اربعین حسینی گفت: هفته دفاع مقدس زمانی برای تجلیل از شهداء و خانواده های شهداء است.

وی اعلام کرد : استان اصفهان ۲۳ هزار شهید ، ۴۸ هزار و ۲۰۰ جانباز ، ۳۵۰۰ ازاده  ، ۱۴۰۰ مفقودالاثر ، ۵۵۰۰ شهید دانش آموز ، ۵۵۰ طلبه شهید ، ۲۱۳ معلم فرهنگی و از بین شهدای ورزشکار یک چهارم متعلق به استان است ، ۱۱۷ شهدای خواهر و ۲۰ خبرنگار  که از بین شهداء ۹۰۰شهید کارمند تقدیم اسلام نموده  که یک دهم شهدای کارمند متعلق به شهرستان خمینی شهر است .

سردار فدا جنگ هشت ساله را در طول بیست قرن اخیر طولانی ترین جنگ برشمرد و گفت: ارتش صدام متشکل از ۲۲۰ هزار نفر بود و تجهیزات جنگی کامل که امام راحل( ره)با درایت و بصیرت جنگ را رهبری نمود و اکنون رهبر معظم انقلاب ۳۲ سال  حکیمانه سکاندار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان تشریح کرد:جنگ هشت ساله برکاتی برای ملت به ارمغان آورد که اهمیت وجود ولایت فقیه از برکات این جنگ است.

سردار فدا جنگ هشت ساله را مولفه قدرت هم در  منطقه و هم در جهان  برشمرد و افزود: این جنگ  الگویی برای جبهه مقاومت شد؛  شناخت منافقان و شکست هیمنه ابرقدرتها از دیگر دست آوردهای دفاع مقدس است.

این‌مقام نظامی در خصوص پیشرفت در علوم و فن آوری در کشور ایران توضیح داد: شرایط جنگ به گونه ای بود که در یک برهه از زمان فقط آرایش دفاعی را اجرا کردیم و د دهه هفتاد توان بازدارندگی را با توجه به علوم موجود افزایش دادیم.

سردار فدا اظهار کرد: سبک و شیوه زندگی شهداءالگویی برای جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران است ،جوانانی که رهبر کبیر انقلاب را ندیدند اما سرباز مدافع حرم شدند و به درجه رفیع شهادت نائل امدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان به افول آمریکا و ایالت‌های امریکا اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که شاهد هستیم آمریکا در حال خارج شدن از کشورهای منطقه است.

وی از روند بیماری و واکسیناسیون در آمریکا سخن گفت و بیان کرد:  کشور آمریکا تا کنون نتوانسته ۵۰ درصد از مردم کشور خود را واکسینه کند و حکومتش رو به اضمحلال و سرنگونی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: جنگ ما ظرفیت سازی جهت مشارکت جوانان در مسائل کشور را فراهم نمود که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده و مشارکت مردم را حائز اهمیت برشمرده است.

به گزارش موج، درهمایش شهدای کارمند شهرستان خمینی شهر از فرماندار آزاده شهرستان علیرضا بصیری و خانواده شهیدان جاویدالاثر علی نوروزی و تقی حجاریان تجلیل شد.

سپاه صاحب الزمان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه