English

فاطمه برات:

فاصله زیادی پوشش بیمه‌ ورزشی خراسان رضوی با وضعیت مطلوب

مسوول کمیته خدمات‌درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی بیان کرد: شرایط شیوع ویروس کرونا و بیمه‌گریزی باشگاه‌داران از عوامل اصلی کاهش آمار بیمه‌شدگان ورزشی است که امیدواریم این روند اصلاح شود.

فاصله زیادی پوشش بیمه‌ ورزشی خراسان رضوی با وضعیت مطلوب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه برات مسوول کمیته خدمات‌درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: جمعیت زیر پوشش بیمه ورزشی در خراسان رضوی  با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد و تنها حدود ۲۵ درصد از فعالان حوزه‌های ورزشی بیمه شده‌اند.

برات همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: طبق شرایط استاندارد و ایده‌آل، باید پنج درصد از جمعیت هر استان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار بگیرند.

مسوول کمیته خدمات‌درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تصریح کرد: در استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون پوشش بیمه‌ای ۷۲ هزار و ۶۶۹ ورزشکار در باشگاه‌های استان به ثبت رسیده که برای رسیدن این رقم به وضعیت ایده‌آل باید این رقم دست‌کم به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

برات در ادامه تاکید کرد: شرایط شیوع ویروس کرونا و بیمه‌گریزی باشگاه‌داران از عوامل اصلی کاهش آمار بیمه‌شدگان ورزشی است که امیدواریم این روند اصلاح شود.

وی در ادامه با اشاره به عبور از موج پنجم کرونا و تغییر رنگ شهرهای استان متذکر شد: اکنون با وضعیت جدید فعالیت‌های ورزشی در حال از سرگرفتن است اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است.

برات در خاتمه خاطر نشان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ مکان و باشگاه ورزشی در خراسان‌ رضوی فعالیت می‌کنند که حدود ۷۰ درصد از این تعداد مجوز فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه