English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

کاهش ٥٥ درصدی تردد در مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: میزان تردد در مشهد در دو هفته اخیر تا ٥٥ درصد کاهش داشته است و طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهر‌های استان با جدیت اجرا می‌شود.

کاهش ٥٥ درصدی تردد در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: میزان تردد در مشهد حدود ۲۰ درصد کاهش یافته و به ۵۵ درصد رسیده است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در ادامه اظهار کرد: میزان تردد در مشهد در دو هفته اخیر تا ٥٥ درصد کاهش داشته است و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد بین استانی در سراسر کشور از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و تا پنجم شهریور ماه ادامه یافت، میزان تردد در مشهد حدود ۲۰ درصد کاهش و در ادامه اجرای آن، کاهش تردد به ۵۵ درصد نیز رسید.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین افزود: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهر‌های استان با جدیت اجرا می‌شود و تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۷ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی گفت: بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است و همچنین چهار میلیون ۸۴ هزار و ۹۹۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

سرهنگ دهنوی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت اعلام کرده است  هم‌اکنون ۳۵۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۰ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه