English

مهدی رضوی‌کیا:

کمک رسانی ۴۵۰ میلیارد ریالی بنیاد کرامت رضوی به اقشار مختلف کشور در موج پنجم کرونا

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم و انجام قربانی و توزیع گوشت تازه بین نیازمندان استان‌های مختلف کشور از جمله اقدامات این بنیاد در جریان شیوع موج پنجم کرونا بوده است.

کمک رسانی ۴۵۰ میلیارد ریالی بنیاد کرامت رضوی به اقشار مختلف کشور در موج پنجم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی رضوی‌کیا مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به کمک رسانی بنیاد کرامت رضوی در خیز پنجم کرونا با همراهی خادمیاران رضوی و مشارکت مردم، که بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال به اقشار مختلف کشور بوده عنوان کرد: تهیه ۲ هزار و ۸۴۶ دستگاه تجهیزات و ملزومات بیمارستانی با ارزشی افزون بر ۳۹ میلیارد ریال، تهیه و توزیع هزار و ۱۲۴ عدد کپسول اکسیژن به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد ریال، توزیع یک میلیون و ۳۰۷ هزار عدد ماسک به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در موج پنجم کرونا بوده است.

رضوی‌کیا همچنین افزود: توزیع ۱۶۶ هزار و ۶۳۷ لیتر مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۴۱ میلیارد ریال و راه‌اندازی ۴۲ کارگاه تولید ماسک، از جمله اقدامات بهداشتی و درمانی بنیاد کرامت رضوی در موج پنجم کرونا بوده است.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی همچنین تصریح کرد: همچنین با طرح پوشش هزینه‌های درمانی محرومان، این خدمت ارزشمند به ۲ هزار و ۴۷۶ بیمار و به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال ارائه شد. علاوه بر آن، ۱۷ هزار و ۳۳۱ فقره معاینه رایگان بیماران به ارزش افزون بر پنج میلیارد ریال، پرداخت اجاره خانه معوق بیماران کرونایی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال و نیز جمع‌آوری نذور درمانی به میزان بیش از ۲ میلیارد ریال انجام شد.

 وی همچنین با اشاره به استمرار طرح «آقا حساب کردند» در موج پنجم کرونا تاکید کرد: در این طرح بدهی نیازمندان در بخش های مختلف به مبلغ ۶ میلیارد ریال پرداخت و تسویه شد.

رضوی‌کیا در خاتمه خاطر نشان کرد: همچنین از ۶۱۴ نفر از کادر درمان فعال در مراکز درمانی و بیمارستانی سطح کشور با اهدای هدایایی به ارزش ۳۰۷ میلیون ریال قدردانی شد و در این مدت ۲ هزار و ۵۹۹ خادمیار رضوی در فرآیند خدمت‌رسانی به بیماران ، همراه و همکار کادر درمان بودند، ضمن آنکه ۲۷۶ خادمیار رضوی، در یکی از سخت‌ترین کارهای این مدت یعنی غسل دادن جانباختگان کرونا همکاری داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه