English

مهدی قلیان:

تایید ایمنی بخشی ۷۵ الی ۸۰ درصدی تمامی واکسن‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: باید از فرصت طلایی تا موج بعدی استفاده کنیم و سطح ایمنی جامعه را بالاتر ببریم و بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است.

تایید ایمنی بخشی ۷۵ الی ۸۰ درصدی تمامی واکسن‌ها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تمام واکسن‌های تایید شده حداقل بیش از ۷۵ الی ۸۰ درصد ایمنی دارد و تفاوتی بین آن نیست.

قلیان در ادامه این خبر تاکید کرد: شهروندان باید اطمینان داشته باشند که کیفیت و ایمنی واکسن‌های ارائه شده توسط مراجع علمی تائید شده است.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: هرچه زمان واکسن به تعویق بیفتد، ممکن است در موج بعدی که پیش‌بینی آن آبان است، مشکلات موج پنجم کرونا تکرار شود.

وی گفت: انتخاب نوع واکسن و منتظر ماندن برای یک واکسن خاص، فرهنگی اشتباه بوده و ممکن است از دست دادن عزیزانی را بدنبال داشته باشد.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: باید از فرصت طلایی تا موج بعدی استفاده کنیم و سطح ایمنی جامعه را بالاتر ببریم و بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است و باید از فرصت طلایی تا اوج‌گیری موج بعدی کرونا استفاده کنیم و سطح ایمنی جامعه را بالاتر ببریم.

 قلیان در خاتمه خاطر نشان کرد: هم اکنون ۶۰ مرکز و پایگاه واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه فعال است و از این تعداد ۴۰ مرکز به صورت تجمیعی و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها در شهر‌های مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه و شاندیز، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، خلیل آباد، تایباد راه اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه