English

در دیدار با وزیر بهداشت مطرح شد؛

انتقاد تولیت آستان قدس از مافیای دارو

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: طبق فرمایشات عالمانه رهبر معظم انقلاب، خود بیماری، یک غصه و مشکل برای مردم است، بنابراین نباید اجازه بدهیم تهیه دارو و تامین هزینه آن، غصه دیگری برای خانواده‌ها باشد.

انتقاد تولیت آستان قدس از مافیای دارو

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تاکید ما بر ضرورت کاهش دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت است.

حجت‌الاسلام مروی امروز در ادامه این سخنان افزود: اکنون مسئولیت بزرگ سلامت، بهداشت و درمان مردم در دست جنابعالی و همکاران محترمتان قرار گرفته و از خداوند متعال و حضرت رضا(ع) درخواست می‌کنیم که شما را یاری کنند تا بتوانید با روحیه جهادی و انقلابی، تلاش و کوشش مضاعف، دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت را به حداقل برسانید.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این و طبق فرمایشات عالمانه ایشان، خود بیماری، یک غصه و مشکل برای مردم است، بنابراین نباید اجازه بدهیم تهیه دارو و تامین هزینه آن، غصه دیگری برای خانواده‌ها باشد، که انشالله امیدواریم با تلاش‌های شما و دولت جدید، این دغدغه به حداقل برسد.

حجت‌الاسلام مروی همچنین متذکر شد: همانند برخی حوزه‌ها در حوزه بهداشت، درمان و دارو نیز برخی گروه‌های مافیایی وجود دارد که غصه مردم را دو چندان می‌کنند و لازم است برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت هم از فعالیت این گروه‌های مافیایی آسیب می‌بیند و راهکار حل این مشکل این است که قاطعانه، با تدبیر و شجاعت دست این مافیا را قطع کنید تا تامین سلامت و بهداشت مردم در یک مسیر صحیح قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با شاره به اهداف راهبردی و چشم انداز آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: مسئولیت اصلی تامین نیازهای حوزه بهداشت و سلامت در کشور، استان خراسان رضوی و شهر مشهد بر عهده دولت و وزارت بهداشت است، اما ما نیز در آستان قدس رضوی نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم در شرایطی مانند موج پنجم کرونا بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام مروی افزود: در مقابله با موج پنجم کرونا، هر آنچه ما در آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان پای کار آوردیم، وظیفه‌ای بوده که به انجامش باور داشتیم و در حد امکانات و مقدوراتمان، در خدمت بیماران و کادر درمان بودیم.

وی همچنین گفت: الحمدالله در سطح استان نیز تاکنون هماهنگی بسیار خوبی بین آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته و آنچه در مقابله با موج پنجم کرونا در شهر مشهد اتفاق افتاد، ثمره هماهنگی، همدلی و همکاری با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام مروی در خاتمه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دکتر بحرینی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: امیدواریم همکاری‌های آستان قدس رضوی با دانشگاه علوم پزشکی در دوره مسئولیت دکتر کیانی رئیس جدید این دانشگاه نیز استمرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه