English

مهدی قلیان اول:

رکورد واکسیناسیون در خراسان رضوی شکسته شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تا کنون یک میلیون و ۶۷۵ هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند و از این تعداد یک میلیون و ۱۶۹ هزار نفر دز اول و ۵۰۵ هزار نفر دز دوم را دریافت کردند.

رکورد واکسیناسیون در خراسان رضوی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا با تزریق ۵۱ هزار دز واکسن، در خراسان رضوی شکسته شد.

قلیان اول همچنین در ادامه خبر به ثبت تزریق ۵۱ هزار واکسن به گروه‌های هدف در یک روز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره نمود و عنوان کرد: با تزریق این تعداد واکسن در روز گذشته، رکورد واکسیناسیون در خراسان رضوی شکسته شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: با اختصاص واکسن‌های جدید روند واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد سرعت گرفته است.

ور تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع بالاتر ویروس کرونا در خراسان رضوی باید در فاصله دو موج به سرعت واکسیناسیون انجام شود از همین رو تلاش می‌شود ظرفیت تزریق روزانه واکسن  در مناطق تحت پوشش دانشگاه افزایش یابد.

مهدی قلیان همچنین گفت: تا کنون یک میلیون و ۶۷۵ هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند و از این تعداد یک میلیون و ۱۶۹ هزار نفر دز اول و ۵۰۵ هزار نفر دز دوم را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، متولدین ۱۳۶۰ و  قبل از آن  در مناطق زیر پوشش دانشگاه و شهر مشهد مشمول دریافت واکسن هستند و همچنین متولدین ۱۳۷۰  و قبل از آن ساکن در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.

مهدی قلیان در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴۲ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است و این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه