English

محمد باباخانی:

اجازه فعالیت به بیشتر مشاغل در مشهد با توجه به شرایط زرد کرونایی

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در رنگ بندی نارنجی و زرد فعالیت بیشتر مشاغل گروههای ۲، ۳و۴ با رعایت ظرفیت لازم و محدودیت های مربوطه مجاز است.

اجازه فعالیت به بیشتر مشاغل در مشهد با توجه به شرایط زرد کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با تغییر رنگ‌بندی کرونایی مشهد از نارنجی به زرد، بیشتر مشاغل و صنوف در این کلانشهر اجازه فعالیت یافته‌اند.

باباخانی در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون فقط برخی از مشاغل گروه شغلی۴ مانند گیم نت‌ها و باغ وحش اجازه فعالیت ندارند و بقیه موارد با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظرفیت مربوطه می توانند فعال باشند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اضافه کرد: در وضعیت قرمز کرونا تنها مشاغل ضروری مانند آتش نشانی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نانوایی ها اجازه فعالیت داشتند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع بود، اما در رنگ بندی نارنجی و زرد فعالیت بیشتر مشاغل گروههای ۲، ۳و۴ با رعایت ظرفیت لازم و محدودیت های مربوطه مجاز است.

وی در ادامه تاکید کرد: در  شرایط زرد مشهد کلیه رستورانها، کافی شاپها، آبمیوه فروشی ها و فست فودی ها امکان پذیرایی از مشتریان در فضای داخلی را با ۳۰درصد ظرفیت و رعایت فاصله گذاری ۴متر به ازای هر نفر می یابند.

باباخانی تصریح کرد:  این در حالیست که در شرایط نارنجی مشاغل مذکور تنها در فضای باز مجاز به پذیرایی بودند و اکنون مشاغلی مانند مجموعه های آبی، استخرها، باشگاههای ورزشی و تالارها نیز همگی مجاز به فعالیت هستند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: مجموعه های آبی، استخرها و باشگاهها با ظرفیت مشخص ۳۰ نفر در هر نوبت و تالارها هم مجاز به فعالیت در فضای بسته با ۳۰ درصد ظرفیت و فاصله گذاری ۴مترمربع برای هر نفر هستند.

باباخانی در خاتمه خاطر نشان کرد: با روند کاهشی تعداد مبتلایان، وضعیت کرونایی مشهد از روز پنجشنبه از نارنجی به زرد تغییر یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه