English

رئیس مرکز بهداشت نهاوند

بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده است/شهروندان هرچه زودتر برای دریافت واکسن اقدام‌کنند

رئیس مرکز بهداشت نهاوند روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده که با این وجود از شهروندان درخواست می شود هرچه زودتر برای دریافت واکسن اقدام‌کنند.

بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده است/شهروندان  هرچه زودتر برای دریافت واکسن اقدام‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی‌احسان خیشوند،  رئیس مرکز بهداشت نهاوند  روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده که با این وجود از شهروندان درخواست می شود هرچه زودتر برای دریافت واکسن اقدام‌کنند.

وی افزود: تا کنون بیش از ۳۰ درصد از دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ ساله با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا و مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان، واکسن تزریق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین دانش آموزان ۱۲ سال به بالا نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت و ثبت‌نام، واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گفته وی، بیش از ۱۵ هزار نفر جامعه هدف دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند هستند که در این چند روز بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد واکسن تزریق کرده‌اند.

خیشوند افزود: تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده که با این وجود از شهروندان درخواست می شود هرچه زودتر برای دریافت واکسن اقدام‌کنند.

به گفته وی، لازم است همه دانش‌آموزانی که در این گروه سنی قرار دارند با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی یا مراکز خدمات جامع سلامت واکسن خود را تزریق کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: ۵۵ درصد افراد واجد شرایط دراین شهرستان تاکنون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و در ۱۷ مرکز خدمات جامع سلامت، ۷۸ خانه بهداشت روستایی و پنج پایگاه تجمیع واکسیناسیون کار تزریق واکسن کرونا انجام می شود.

به گفته وی، تا کنون ۷۶ هزار و ۲۹۰ نفر در شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به بیش از ۳۶ هزار نفر نیز  ۲ دز واکسن تزریق شده است.

به گفته وی ، خروج از پاندمی کرونا نیازمند ایمنی ۷۰ درصدی جمعیت است که این کار با زدن واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی محقق می‌شود.

خیشوند اضافه کرد: پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان نهاوند شامل پایگاه شماره یک واقع در بخشداری قدیم تا ساعت ۲۴،  پایگاه شماره ۲ خودرویی در استادیوم علیمرادیان در عصرها، مدرسه ابتدایی شاهد پسران، مرکز امید در محل دانشگاه غیر انتفاعی امید و درمانگاه شبانه‌روزی سلامت کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه