English

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت نام بیش از ۵۰۲ هزار دانش‌آموز در مدارس مازندران

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از ثبت‌نام بیش از 5002 هزار دانش‌آموز در مدارس استان تاکنون خبر داد.

ثبت نام بیش از 502 هزار دانش‌آموز در مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی سهرابی با بیان اینکه 48 هزار و 573 دانش‌آموز مازندرانی در پایه اول ابتدایی ثبت نام شدند، اظهار داشت: بیش از 502 هزار دانش‌آموز در مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام شدند.

وی با اشاره به دانش‌افزایی همکاران فرهنگی استان، ادامه داد: از ابتدای فروردین تاکنون 980 هزار و 436 نفر ساعت دوره آموزشی برای فرهنگیان استان برگزار شده و به میزان 143 هزار و 510 نفرساعت دیگر نیز دوره های دانش‌افزایی و توانمندسازی را در دست اجرا داریم.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در ثبت نام دانش آموزان وضعیت خوبی داشتیم، گفت: میانگین ثبت‌نام در استان تا این لحظه 96.57 درصد بوده است و وضعیت استان مازندران در این زمینه خوب است اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید در ثبت نام حدود 3 درصد باقی مانده دانش‌آموزان استان نیز تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی بیان داشت: 1346 فرهنگی مازندران متقاضی پست مدیریت بودند که از این میان 515 نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و اقدامات لازم برای انتصاب این عزیزان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی