English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد اعلام کرد:

اجرای طرح روشنایی برخی معابر به طور مشارکتی در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در پی اجرای طرح روشنایی در برخی معابر یزد، بیان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان خادمین مردم در صنعت برق با شهرداری ها و دهیاری ها وجود دارد که بسیاری از درخواست های مردمی با همین تعامل دوجانبه قابل رسیدگی است.

اجرای طرح روشنایی برخی معابر به طور مشارکتی در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عبدالحمیدعباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تهیه طرح تامین روشنایی معابر میدان صنعت تا سید میرزا در محدوده امور برق سه و اجرای آن به صورت مشارکتی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، عبدالحمیدعباس شیاری در دیدار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با مسئولین استان که برای برطرف کردن مشکلات روستاهای بخش مرکزی یزد در حسینیه بزرگ خویدک برگزار شده بود، افزود: طرح تامین روشنایی معابر میدان صنعت تا سید میرزا با نصب 25 دستگاه چراغ و هزینه برآوردی 250 میلیون تومان آماده اجرا است که به صورت مشارکتی انجام شود.

وی یادآور شد : در حال حاضر مسیر دهنو به ملاباشی از روشنایی یک طرفه برخودار است که با تبدیل شدن به بلوار طرح آن نیز قابل انجام خواهدشد.

این مسئول متذکر شد: تا حد زیادی از درخواست های روشنایی معابر که از طریق سامانه شبانه روزی 121 به ثبت می رسد در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان خادمین مردم در صنعت برق با شهرداری ها و دهیاری ها وجود دارد که بسیاری از درخواست های مردمی با همین تعامل دوجانبه قابل رسیدگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی