English

۵۵ درصد از سهم مصرف برق اردکان به بخش صنعت اختصاص دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: رقم خاموشی به ازای هر مشترک در شهرستان اردکان 81 دقیقه در سال و تلفات شبکه نیز 6.8 درصد است همچنین 55 درصد از سهم مصرف برق این شهرستان به بخش صنعت اختصاص دارد.

55 درصد از سهم مصرف برق اردکان به بخش صنعت اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 55 درصد سهم مصرف برق شهرستان اردکان به صنعت اختصاص دارد و همکاری آنان در تابستان در برنامه های مدیریت اضطراری بار قابل تقدیر است.

عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 55 درصد از سهم مصرف برق این شهرستان به بخش صنعت اختصاص دارد، از اهمیت همکاری صنایع در گذر از پیک بار تابستان گفت و افزود: امسال صنایع استان به ویژه صنایع شهرستان اردکان با صنعت برق همکاری زیادی را در ساعت اوج بار روز و شب برای پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی به بخش خانگی داشته که جای قدردانی است.

وی یادآور شد: رقم خاموشی به ازای هر مشترک در شهرستان اردکان 81 دقیقه در سال و تلفات شبکه نیز 6.8 درصد است.

شیاری با اشاره به اینکه از 275 هزار چراغ روشنایی در سطح استان 25هزار دستگاه متعلق به شهرستان اردکان است، افزود :مجموع شبکه های روشنایی اردکان 37 کیلومتر است و به ازای هر مشترک 52 وات چراغ روشنایی در شهرستان وجود دارد که این رقم برای کل استان 41 وات است.

این مسئول خاطرنشان کرد : استان یزد به لحاظ متوسط خاموشی به ازای هر مشترک ، درصد تلفات ، تعداد مشترکین صنعی و درصد مصرف صنعتی در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد همه روستاهای اردکان را از نعمت برق برخودار دانست و گفت : 84 روستای برق دار در شهرستان اردکان وجود دارد که همه از نعمت برق برخوردار بوده واین در حالی است که 99.7 روستاهای استان از برق پایدار برخوردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه