English

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد؛

بهسازی سیستم های خورشیدی در جان پناه شیرکوه

ایجاد روشنایی برای جان پناه شیرکوه با نصب دو پنل ۱۸ واتی با تجهیزات مربوطه و لامپ‌های ال ای دی فوق کم مصرف ، خدمتی ماندگار برای رفاه کوهنوردان به شمار می رود.

بهسازی سیستم های خورشیدی در جان پناه شیرکوه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن نگارش سرپرست گروه کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با تلاش متخصصان و مهندسین کار بهسازی سیستم های خورشیدی با موفقیت به پایان رسید و در جان پناه شیرکوه نصب شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، وی به اشاره به تلاش متخصصان این شرکت در بهسازی و بازسازی سیستم بلااستفاده فتوولتاییک برای تامین روشنایی جان پناه شیرکوه، افزود : ایجاد روشنایی برای جان پناه شیرکوه با نصب دو پنل ۱۸ واتی با تجهیزات مربوطه و لامپ‌های ال ای دی فوق کم مصرف ، خدمتی ماندگار برای رفاه کوهنوردان به شمار می رود.

وی اضافه کرد : این سامانه علاوه بر تامین روشنایی، مجهز به پورت خروجی برای شارژ باطری است که نصب آن توسط اعضا تیم کوهنوردی شرکت توزیع برق یزد (کوهتاز) و نمایندگانی از هیات کوهنوردی استان انجام شد.

نگارش متذکر شد: مهندسین متخصص تیم کوهنوردی با صعود به ارتفاعات برای زمینه سازی نصب پنل ها، شرایط را فراهم کرده و  تجهیزات نصب نیز از طریق مسیر خودرویی به جان پناه انتقال داده شد.

سرپرست گروه کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ،ابراز امیدواری کرد :  تامین روشنایی جان پناه ، به عنوان یک خدمت ماندگار به کوهنوردان باعث شود تا شرایط اقامت شبانه ورزشکاران با افزایش شرایط رفاهی بهتر و امنیت مطلوب تر از گذشته همراه شود.  

او از تلاش ها و زحمات  یحیی جعفری خواه و فاطمه اعلم در بهسازی این پنل ها و تیم کوهنوردی و واحد نقلیه شرکت توزیع نیروی برق به جهت همکاری در انتقال و نصب تجهیزات قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه