English

ائمه جمعه صنعت برق به ترویج مفاهیم مصرف صحیح انرژی بپردازند.

مسئول فرهنگی و امور دینی شرکت توانیر در یزد گفت : ائمه جماعات صنعت برق، مروجین خوبی برای اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی هستند.

ائمه جمعه صنعت برق به ترویج مفاهیم مصرف صحیح انرژی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، حجت السلام و المسلمین رضا کاکاوند مسئول فرهنگی و امور دینی شرکت توانیر در یزد در نشست با ائمه جماعات صنعت برق استان با اشاره به اینکه استان یزد در جایگاه ویژه ای به لحاظ ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف قرار دارد، افزود: عملکرد مناسب مسئولان فرهنگی سازمان بسیارمهم و حساس و نوع عملکرد آنان تاثیر بسزایی در ترویج سبک زندگی کارکنان خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت خوب صنعت آب و برق کشور به لحاظ فرهنگی و توجه به موضوع خدمت رسانی به مردم، موضوع بهینه سازی مصرف انرژی را امری مهم دانست و گفت: ائمه جماعات، می توانند نقش کلیدی در تنویر افکار مردم و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی باشند.

کاکاوند با اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه روحانیون صنعت آب و برق با یکدیگر، استفاده از آیات و روایت برای مردم را کار بسیار مهم و اثربخش خواند و خاطرنشان کردک انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات، روایات و احادیث، یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مردم است.

وی  بیان داشت: بصیرت افزایی در حوزه های  فرهنگی  به خصوص در حوزه نماز ، عفاف و حجاب و خانواده باعث  ارتقاء فرهنگ  جامعه شده و این اقدام در سال های اخیر به صورت مستمرتوسط شورای های فرهنگی در حال انجام است.

مسئول فرهنگی و امور دینی شرکت توانیر اظهار کرد:  بی تفاوت بودن به شیوه  مصرف  برق ، علاوه بر بالا بردن هزینه در تامین سوخت، باعث هدر رفتن سرمایه های کشور می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه