English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

اعلام تمهیدات ترافیکی روز اربعین در مشهد

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی بیان کرد: شهروندان گرامی در این روز ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت‌های ترافیکی داشته باشند.

اعلام تمهیدات ترافیکی روز اربعین در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی با توجه به اربعین سالار شهیدان تمهیدات ترافیکی این روز را در مشهد اعلام کرد و عنوان کرد: از ساعت ۶ صبح اربعین تا خاتمه مراسم در مسیر میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و تقاطع زرینه، میدان گنبد سبز، میدان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر، تقاطع دانش تا حرم مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو  محدودیت ترافیکی و توقف خواهیم داشت.

سرهنگ دهنوی در ادامه خبر محدودیتهای ترافیکی اربعین در مشهد اظهار کرد: توقف در حریم کلیه تقاطع‌های موجود در مسیرهای اعلامی  تا عمق ۵۰ متری ممنوع است و از ساعت ۲۳:۳۰ مورخه چهارم مهر ماه محدوده طرح اعلامی کاملا پاکسازی خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی همچنین افزود: از میدان فردوسی به سمت حرم مطهر با عنایت به مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) محدودیت تردد و توقف در طول مسیر  اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی در خاتمه با درخواست از شهروندان گرامی خاطر نشان کرد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت‌های ترافیکی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه