English

همزمان با اربعین حسینی؛

برگزاری همایش "جاماندگان راه عشق" در خمینی‌شهر

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خمینی‌شهر از برگزاری همایش "جاماندگان راه عشق" به مناسبت اربعین حسینی در خمینی شهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش "جاماندگان راه عشق" در خمینی‌شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن توکلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی با اشاره به برگزاری همایش "جاماندگان راه عشق" در خمینی‌شهر اظهار کرد: شیوع کرونا محدودیت‌های زیادی را در همه بخش‌ها برای برگزاری مراسم ها ایجاد کرد که مناسبت‌های مذهبی نیز از جمله این برنامه ها بوده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا فعالیت در بستر فضای مجازی را افزایش داده است، ابراز داشت: در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی از این ظرفیت استفاده شده است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه در سال جاری خوشبختانه با بهبود شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در این شهرستان برگزاری مراسم اربعین در فضای باز امامزادگان شهرستان برنامه ریزی شده است، افزود: این برنامه‌ها ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش " جاماندگان راه عشق " از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اربعین حسینی در شهرستان خمینی شهر است، ابراز داشت: در این برنامه روز دوشنبه مصادف با اربعین عزاداران حسینی از امامزدگان سید نجم الدین، سید اشرف، شاه ابوالحسن، مسجد حضرت حجت، درب مساجد منظریه، مسجد جامع 14 معصوم (ع)، میدان آزادی، میدان قدس، گلزار شهدای جنت الکریم اندان، چهار راه شریعتی تکیه قائمیه وخیابان ساعی دانشگاه فیض الاسلام به سمت امامزاده سید محمد خمینی‌شهر پیاده روی خواهند کرد.

توکلی تصریح کرد: از هر گونه آوردن خودروی شخصی در این راهپیمایی خودداری شود.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خمینی‌شهر اضافه کرد: از همه زائران درخواست داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سلامت خود و خانواده‌شان توجه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه