English

حسن توکلی خبر داد:

برگزاری جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه در امامزادگان خمینی‌شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر گفت: به مناسب سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های یژه ای در امامزادگان شهرستان خمینی‌شهر برگزار می شود.

برگزاری جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه در امامزادگان خمینی‌شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن توکلی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در شهرستان خمینی شهر را با محدودیت روبه‌رو کرده است، بیان داشت: از این رو با توجه به قرار گرفتن شهرستان خمینی شهر در وضعیت آبی کرونا برنامه ریزی برای حضور حداقلی شهروندان در این مراسم‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه بر این اساس در شب ولادت حضرت زهرا (س) آئین تلاوت قرآن و مولودی خوانی در امامزاده سید ابوالحسن محله دستگرد، امامزاده سید محمد و امامزاده امامزاده حمیده و رشیده راس ساعت 19 برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه به صورت بوخط و حضوری برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شب 21 بهمن ماه نیز جشن سالروز پیروزی انقلاب و نورافشانی در امامزادگان حمیده و رشیده، امامزاده سید ابوالحسن و امامزاده سید محمد برپا می‌شود، گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر تصریح کرد: همچنین غبارروبی گلزار شهدا در سه امامزاده سید ابراهیم درب سید، امامزاده حمیده و رشیده و امامزاده سید محمد با حضور مسئولان ساعت 16 روز پنجشنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه