English

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران خبر داد:

مازندران، میزبان شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان استثنایی کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از میزبانی مازندران در شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری ادبی صنایع دستی و تجسمی دانش آموزان استثنایی کشور خبر داد.

مازندران، میزبان شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان استثنایی کشور

به گزارش خبرگزاریی موج مازندران، محمد جعفری اظهار داشت: در حاشیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی، صنایع دستی و تجسمی دانش آموزان استثنایی کشور که به میزبانی استان مازندران برگزار می شود، نمایشگاه آثار صنایع دستی و تجسمی دانش آموزان استثنایی کشور در باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش مازندران افتتاح شد.

وی ادامه داد: آثار هنری و فعالیت های فرهنگی و هنری کودکان، بیانگر احساسات و آمال و آرزوهای کودکان است و احساسات پاک را در آنها می توان دید.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اشاره به اینکه پرورش شَم زیبایی شناسی از اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: این جشنواره همچنین به بهانه ارج نهادن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و نمایش آثار دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار می شود.

وی از میزبانی استان مازندران در شانزدهمین دوره این جشنواره خبر داد و خاطرنشان ساخت: 30 استان کشور در شانزدهمین دورهاین جشنواره شرکت کرده‌اند و 800 اثر به دبیرخانه واصل شده است که پس از ارزیابی داوران، رتبه های برتر اعلام و مراسم اهدای جوایز نیز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی