English

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر:

دفاع مقدس ما یک گنجینه تمام نشدنی است

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: دفاع مقدس ما یک گنجینه تمام نشدنی است و ویژگی‌های منحصربفردی دارد.

دفاع مقدس ما یک گنجینه تمام نشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است، اظهار داشت: هرکسی بتواند از طریق رسانه بتواند این عرصه را به دست آورد موفق است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ در دست‌یابی به اهداف بسیار مهم است، ادامه داد: یکی از رسالت‌های بسیج رسانه، تربیت نیروهای رسانه‌ای انقلابی است و این روند باید همواره مانند رود جاری باشد و باید نسل‌های رسانه‌ای خود را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: رسانه‌ به لحاظ جغرافیایی مرز ندارد و نگاه بسیج رسانه باید جهانی باشد و باید آثاری را ارائه کند که جهانی شود و همچنین باید از فضای تعارفات عبور کرد و مسائل و مشکلات شهرستان نوشهر را به مسئولان گوشزد کرد.

وی عنوان داشت: کار درست رسانه‌ای که منجر به حل مشکلات مردم و جامعه شود به نوعی عبادت است.

سرهنگ ابراهیم‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما یک گنجینه تمام نشدنی است و ویژگی‌های منحصربفردی دارد، تصریح کرد: اسلامی بودن، رهبری اسلامی و مردمی بودن از جمله ویژگی‌های دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس از انقلاب اسلامی ما جدا نیست بلکه نقطه عطف انقلاب اسلامی است و ارزش‌های دفاع مقدس تکرار و احیاء می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با بیان اینکه در دفاع مقدس از شرق و غرب علیه ایران بودند، افزود: کشور ما هرگز از روش‌های نامتعارف مانند استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در دفاع مقدس استفاده نکرد و رزمندگان ما با عشق به اسلام و اطاعت از رهبری تا پای جان ایستادند.

وی خاطرنشان ساخت: بعد از دفاع مقدس، سهمگین‌ترین تهاجمات را داشتیم و ولایت مطلقه فقیه، نظام اسلامی ما را به سلامت عبور داد.

سرهنگ ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادیم، اظهار داشت: دفاع مقدس از امتحانات الهی بود که ملت ما سربلند بیرون آمدند و آن امتحان بذل جان بود.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس پایه و اساس بسیاری از پیروزی‌هایی بود که بعدها به دست آوردیم، تصریح کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا تا دهانه خلیج فارس می‌آید اما جرأت ندارند کوچکترین آسیبی به مملکت ما برسانند چون عقبه دفاع مقدس ما در ذهن آنها است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر در پایان با قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه، گفت: امیدآفرینی و مطالبه‌گری سرلوحه کار رسانه‌ها قرار بگیرد و کارهای خوب پررنگ‌تر اطلاع‌رسانی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه