English

فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز:

پیوند نسل جوان با شهدا در اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله(عج) شیراز با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان گفت: هدف از این اردو آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا است.

پیوند نسل جوان با شهدا در اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز در آیین بدرقه کاروان اعزامی دانش آموزان به مناطق راهیان نور که در حسینیه علی بن موسی الرضا(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان نور گفت: هدف از این اردو آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا است.

علیپور با اشاره به اینکه بهترین فصل زندگی دانش آموزان، اردو و در کنار دیگر دوستان بودن است، اظهار داشت: اردوی راهیان نور با دیگر اردو ها متفاوت است، چرا که این مکان یادگار و قدم گاه شهدا است اگر با درک به آنجا قدم بگذارید قطعا دست خالی برنخواهید گشت.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط در سفر بسیار حائز اهمیت است، افزود: عدم نظم و انضباط ممکن است در تمام برنامه ریزی های سفر تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، تلف کردن وقت را یکی از موارد بیهوده در اردوی راهیان نور دانست و تصریح کرد: نباید فرصت بازدید از یادمان ها را با کارهای دیگر هدر داد.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان بیان داشت: باید سؤالات مهم از جمله سیاسی، احکام، پیرامون شهدا و ... را از روحانیون کاروان ها بپرسید.

علیپور با اشاره به اینکه دانش آموزان باید هنگام برگشت از مناطق راهیان نور، خادم الشهدا باشند تا دیگران را در این مسیر یاری کنند، خاطرنشان کرد: سفر مناطق راهیان نور توشته مطلوبی برای  دانش آموزان در ادامه مسیر زندگی است.

وی با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان، عنوان کرد: هدف از این اردو آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، اردوی راهیان نور را یک فعالیت فرهنگی دانست و تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند اردوی راهیان نور یک فن آوری و سرمایه گذاری برای آینده است.

خاطرنشان می شود، این اردو دومین اعزام دانش آموزی بوده و اعزام های آینده نیز به صورت عمومی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه