English

سمیه حیدری خبر داد:

سومین کتابخانه عمومی ارکواز ملکشاهی افتتاح شد/ پنجاه و دومین‌ کتابخانه عمومی استان افتتاح شد

پنجاه و دومین کتابخانه عمومی استان ایلام عصر امروز با حضور فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

سومین کتابخانه عمومی ارکواز ملکشاهی افتتاح شد/ پنجاه و دومین‌ کتابخانه عمومی استان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این آئین گفت: این کتابخانه با عنوان " اندیشه" به عنوان سومین کتابخانه عمومی شهر ارکواز ملکشاهی در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام  افزود:این مرکز فرهنگی توسط بنیاد علوی و با اعتبار چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی اظهار داشت: برای  تجهیز این کتابخانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ۲۰۰ میلیون ریال از محل بودجه استانی و کمک‌های بنیاد علوی هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام اظهار داشت: این کتابخانه پس از افتتاح آماده ارائه خدمات متنوع از جمله برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی است.

حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با بیان اینکه ۵۹۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان ایلام وجود دارد.، خاطر نشان کرد: بخش های این کتابخانه شامل کودک و نوجوان، سالن مطالعه و مخزن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه