English

۹۳ درصد دانش آموزان قمی در مدارس ثبت نام کردند

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: ۹۳ درصد دانش آموزان قمی در مدارس ثبت نام کردند.

۹۳ درصد دانش آموزان قمی در مدارس ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام،‌ افزود: حدود ۲۸۰ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تحصیلی مختلف از سوم مهرماه در یک هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی به صورت مجازی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه هفته جاری زنگ شکوفه‌ها در پایه اول ابتدایی در سطح مدارس نواخته و به‌صورت نمادین در هر ناحیه با حضور یکی از مسئولان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین آغاز سال تحصیلی نیز شنبه هفته آینده با حضور مسئولان و تعداد محدودی از دانش‌آموزان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صدا درخواهد آمد.

شیخ‌الاسلام بیان کرد: امسال ثبت‌نام حدود ۲۸ هزار دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی پیش‌بینی شده بود، ولی تاکنون ۳۰ هزار دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که علت آن ثبت‌نام نکردن تعدادی از آن‌ها در سال گذشته است.

وی با بیان این‌که ۹۳ درصد کل آمار دانش‌آموزی استان ثبت‌نام قطعی شده‌اند، افزود: تعدادی از دانش‌آموزان در پایه نهم و دهم ثبت‌نام نکرده‌اند و درخواست داریم سریع‌تر به مدارس مورد نظر مراجعه کنند تا در شروع سال تحصیلی بتوانیم در خدمت تمام دانش‌آموزان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات تعدادی از دانش‌آموزان پایه نهم در شهریورماه به اتمام رسید و به همین دلیل ثبت‌نامشان با تاخیر مواجه شده است.

به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش قم، ثبت‌نام بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان ‌در دوره ابتدایی انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه