English

به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی؛

تاکید مدیرعامل هلال احمر یزد بر مانور و جلسات مشترک هلال احمر با اورژانس

به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد و هیئت همراه با حضور در مرکز اورژانس استان یزد با رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دیدار و این روز را تبریک گفتند.

تاکید مدیرعامل هلال احمر یزد بر مانور و جلسات مشترک هلال احمر با اورژانس

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاون امداد و نجات و رییس اداره حراست و رییس شعبه هلال احمر شهرستان یزد به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی با حضور در مرکز اورژانس استان یزد با رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دیدار و روز اورژانس را به پرسنل این سازمان تبریک گفتند.

در این دیدار صمیمانه حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس اورژانس کشور از همکاری و تلاش های کارکنان اورژانس استان تقدیر و تشکر نمود.

اورژانس4

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید به تعامل ارگانهای امدادی و درمانی در زمان های بحران و حوادث، برنامه ریزی، برگزاری مانور ها و جلسات مشترک را در جهت افزایش آمادگی و بهبود کیفیت ارائه خدمات لازم و ضروری دانست.

وی همچنین با حضور در مرکز دیس پچ اورژانس استان از طریق بیسیم این روز را به همه همکاران فوریتهای پزشکی تبریک و  از زحمات و تلاش های همکاران فوریت به عنوان پیشگامان عرصه سلامت خصوصاً در روزهای سخت کرونایی تشکر نمود.

در پایان این دیدار از بخش های مختلف مرکز اورژانس بازدید و همچنین با حضور در پایگاه اورژانس امام حسین یزد از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه